Kom och utmana mig inatt.

Läste på Vendelas blogg nyss om Twilight.  Jag kan verkligen inte släppa den filmen. Varje gång jag blir påmind om den eller tänker på den får jag liksom ont i bröstet. Det komiska med det hela är att precis innan jag såg den så satt Joline och jag och snackade skit om den. Om att folk som läst boken och redan sett filmen var helt konstiga som höll på att töntade sig om att den var så himla bra '' JAG ÄLSKAR EDWARD'' typ.. Den kan ju ändå inte vara så bra, right?  Men som sagt, det är flera veckor sen jag såg den och jag kan fortfarande inte sluta tänka på den, vilja vara med i den och sluta vara kär i vampyrjäveln.   Har ni inte sett den, se den nu! 



SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Jag måste verkligen se den! :)

2008-12-10 @ 09:30:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0