As easy as one, two, three.

Hejhallå!  Hur e läget? 
Igår umgicks jag med Amanda. Startade dagen med Styrkan, fortsatte med varsin halvtimme i solarium och kyckling på Värmullen. Kvällen avslutades med att åka bil med Robin i ett par timmar. Besökte Råda, Ekshärad och Gustava där vi kollade på fina hus och sådant roligt. Blev dock åksjuk och somnade litegrann, men jag tror inte annan än jag led för det.  Jag åkte sedan hem och somnade med detsamma.  Idag har jag hunnit med att vara oerhört förbannad på M för att han är så jävla störd i hela huvet, kollat på innebandy, gått rundvandring med Nationella rådet, blivit beundrad för att ''du kan ju allting'', pluggat och tränat med Amanda, käkat fläskpannkaka och städat. Jag är så himla duktig. Nu ska jag skriva min novell som jag inte ens börjat på. Piss. Funderar seriöst på att ta nån jag skrivit förut och lämna in. Men mina ögon är nog alldeles för blå för det, kanske? Just nu lyssnar på på Michael Jacksson, Don't stop until you get enough för att vara precis. Det är så bra att jag nästan blir lite pilsk.  Nej, jag måste börja med den nu. Ha de bra!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0