It will give you a lift.

God morgon! Amanda och Vendela ligger fortfarande och sover i min säng. Orkade inte ligga kvar, det var så jävla trångt.  Gårdagen var kul! Vi började hemma hos Oliva i Sunnemo, sjöng Lips och lite sånt. Sedan bar det av in till Hagfors, Hade tänkt prova att gå in på folkan, men insåg när jag kom dit att medelåldern var fyrtio så jag struntade i det. Alla andra gick in och jag spenderade kvällen med Johan. Åkte runt och skjutsade folk oså. Tack för kvällen allihop!  Idag vet jag inte vad det blir, det märks. Ha en bra dag! 



SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: men va, neeeh.. Det är ju TOMTEN!! :O

Läste det där med viskningarna i huset! Fyfan!! Kram på dig! <3

2008-12-26 @ 22:12:49
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0