I love you more than beeing seventeen.

Sitter och väntar på att brothers and sisters ska börja. Är oerhört trött, som vanligt.  Idag har jag varit i Åleby med Farmor. Hälsade på Stina, Idah och Petter och var i Jessicas lägenhet och hämtade lite väskor som jag skulle få. Sen har jag bara varit hemma.  Vet inte vad det är för fel på mig. Jag har haft huvudvärk i mer än en vecka, det typ trycker som spänningshuvudvärk. Jag mår illa, pissar och dricker hela tiden. Plus att jag känner mig konstant hungrig, fast när jag ska äta så vill jag bara spy. Ja, farmor misstänker järnbrist. Själv tror jag att det bara är nått jag inbillar mig. Jaja, det löser dig nog hoppas jag, men jag tänker inte gå till sjukan iaf. Hmm, jag vill bara sova. Men jag har börjat snarka och det gör så himla ont när jag vaknar. Alla dessa problem. GONATT!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0