Faster then a million dollar.

Reklam igen. Vet inte ens varför jag plågar mig med att vara vaken. Är trött ju och har dessutom sett filmen fem eller sex gånger innan. Har precis tvingat i mig en banan, ska lära mig att äta det innan nyår hade jag tänkt, det ser så jävla gott ut. På jul iår ska jag även lära mig att äta sill. Förra året var det lax och året innan det tvingade jag i mig janssons men lyckades aldrig fatta tycke för det.  Intressant?    Idag gjorde Gunnar min dag. Jag mötte honom när jag skulle gå hem till kusinerna förut. Och vi hälsade på varandra och han stannade, så det gjorde jag också. Brukar inte stanna och prata med honom längre. Men han lägger iaf en hand på min axel och säger. Ha en bra söndag, trevlig vecka.. Lägger av världens leende och går.   Han är för go.   Nej, nu börjar det igen. GONATT

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0