En gång till och lite till.

Hallå i lådan!
Helgen har varit perfekt. På freg åkte jag ner till Karlstad för att hälsa på Vendela. Vi bara vara hemma hos hemme på kvällen och snackade skit. Sen tog vi oss en promenad in till stan och tog halvett bussen hem. Ganska rolig bussresan, var nära på att få en spya i nacken. Men som tur var så blev det inte så. På lördagen jobbade Vendela så jag gjorde stan. delvis med pappa och Jennie och delvis själv. Jag tog sedan bussen hem till Vendela. När jag kom dit åkte jag och Martin till IKEA och sympatiåt kladdkaka. Sen hämtade vi Vendela på jobbet och åkte hem. Senare på kvällen kollade vi film med Vendelas polare Sebastian och Anton. Igår kom pappa och hämtade mig på morgonen och vi åkte hem. Amanda kom hem till mig, vi städade och handlade.  På kvällen kom Emma, Joline,Sofi, Sara, Josse, Ida och Jossi. Vi käkade och snackade skit. Tack för kvällen, den var kul. Amanda Emma och Sofi sov över, men Sofi försvann under natten.  Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar, ska snart äta fiskbullar :D  Ha en bra dag!

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: vendela

puss på dig älskade vän

2008-12-22 @ 17:41:13
URL: http://vendelamaria.devote.se
Postat av: Emmis

tack själv sötan :)

2008-12-23 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0