And your shoes are untied but that's what I love best

Godmorgon!  Jag är oerhört rastlös,har ingen aning om vad jag ska hitta på. Efter att ha spenderat hela gårdagen liggande känner jag att jag verkligen vill göra någonting. Vad som helst, bara jag slipper sitta hemma ensam. Om nån vill hänga, kan ni väl höra av er. OK?  Hmm, bestämde mig förut för att jag inte skulle ligga längre än till ett, får väl se om jag orkar hålla det. Tänkte ta mig en promenad. Har inte rört på mig på sjukt länge. Och styrkankortet jag fick har jag inte ens aktiverat, pappa är sååå stolt!  Det får bli ändring när skolan börjar. Är vädigt sugen på att sola, skulle va gött att lägga sig en halvtimme i ett varmt solarium. Men vi år se hur det blir med den saken.     Självklart när jag skulle lägga in bilderna från kameran igår så hade jag fått rätt sladd, jämt lit lett.   Jaja, ska nog ta den där promenaden nu. Ha en bra dag!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0