Allt annat är ett misslyckande.

Det blir inte mycket bloggande längre. Jag har varken ork eller tid känns det som. Men nu hade jag tänkt slänga iväg ett litet inlägg innan jag somnar. Ska nämligen upp imorn och mitt huvud klara inte många minuter till i vaket tillstånd. Idag struntade jag och Amanda i sista lektionen och gick till sjukan. Skulle kolla om det var nått fel på mitt huvud. Men tyvärr så var mitt fall inte så akut så jag kunde inte bara komma dit och tro att jag skulle få hjälp bara för att jag hade lite ont i huvudet. HALLÅ, du kan väl förfan inte veta hur ont jag har? Och HALLÅ, dra balla i grus kärringjävel. Nog om det, vi gick sen till telehuset och fikade lussebullar och kaffe. VIlket var välbehövt. Sen gick vi och kollade på lite kläder och jag köpte mig en klänning (:   Ikväll har jag umgåtts med Albin. Vi gick från mig hem till honom, jag höll på att dra mig i varannan minut ungefär, så jag har sträckt mig i låret. När vi kom till honom tog vi bilen till valhall där jag köpte mig kaffe och vi kollade på en period hockey. Sen åkte vi till Nöjes och skulle köpa godis. Då står det på dörren att kortläsaren inte funkar så vi går till Nordea, men där funkar inte bankomaten så vi fick gå hela vägen till swedbank. Stannade och pratade med nåra Albin kände där innan vi gick tillbaka till nöjes. När jag ska gå ur bilen utanför mig så trampar jag givetvis snett och halkar och blir liggandes på vägen, tror jag bröt armen XD Nu var iaf vinterns första vurpa avklarar, vilket känns gött.. den är alltod värst.

Imorn ska jag bege mig till Karlstad med farmor och farfar, det blir ikea och bervik en snabbis innan vi måste åka hem igen för att farmor och farfar ska se på golf på tv:n Jippie. På kvällen kommer det några brudar hem till mig, jag ser väldigt mycket fram emot det ska ni  veta :D    

Nej, nu ska jag duscha och borsta gaddarna innan det är dags att sova. Gonatt sötmunkar!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0