you do seem more lighthearted.

egentligen.    egentligen borde jag vara mer seriös med min blogg, jag vill ju egentligen inte skriva så här, idag har jag gjort det o det, sen gjorde jag det.      jag tycker ju själv att det är ganska tråkigt att läsa. kanske borde vända min seriösa sida till och för en gångs skull skriva om någonting annat än mig själv och vad jag gjort.   jag vet inte?  jag borde kanske också ta mig i kragen och fixa designen någon jävla gång, men det blir inte hellre av.   jag är bra på att snacka utan att det händer något.  jaja, big deal.   ingenting jag orkar tjata om i längden.   ville bara försöka pusha mig lite.     har spenderat kvällen med joline, skitsnack på bänken o youtube hemma hos henne.   lagomt röj för sista kvällen på sommarlovet.   det låter hemskt. sista sommarlovskvällen.  eller det är väl en kväll imorn också antar jag, men det är sista kvällen jag går och lägger mig och det är fortfarande sommarlov när jag vaknar.   invecklat, men ni kanske fattar?    ska inte tjöta mera,   gonatt på er sötisar.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0