Vi kallar oss vänner, det är svårt att vara när man längtar och känner..

Har precis gjort mig klar för kvällen, har städan undan allt crap som fanns i hela huset som skulle kunna störa mina morgonrutiner, jag har laddat kaffebryggar så att jag bara ska kunna slå på den imorn. Jag har helt enkelt planerat min morgon för att få den att gå så smidigt som möjligt, för jag vet hur hemska mina måndagsmornar brukar vara.   Kvällen har jag spenderat med Tony, vi kollade på Creep. Grymt dålig film, vidrig dessutom.. Gynekologstol och såg brukar iofs inte resultera i något annat än just det.  Måste också tillägga att även Tony var med hemma hos Dennis igår, han blev tydligen upprörd när jag för en gångs skull inte nämnde honom i ett blogginlägg. Jag citerar: "sjysst du nämnde ju bara bögdennis i din jävla fittblogg''.  Mer än så tror jag inte att jag har att säga er, så jag avlutar med ett GONATT!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0