väck mig inte imorgon

jag är ensam hemma. tyst. tråkigt. just därför:


1. Vad står de i de 4 sms.et i din inkorg?
Haha varför är jag dum då? xD (från tony cederholm)

2.Vad står de i de senaste skickade sms?
Jo, tänkte det.. Men det var sut på domus och jag orkade inte gå till pekås (till tony cederholm)

3.Vem är överst listan över missade samtal?
madeleine laurell

4. Vem är 6.a på listan över mottagna samtal?
jimmie byberg

5. Vem är 2.a på listan över uppringda nummer?
jimmie byberg

6.Vad har du som bakgrunds bild?
J <3 S skrivet i jolines hand.


7.Hur mkt batteri har du?
helfullt

8.Vem är 8 på din kontakt lista?
david jansson

9. Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen?
joline hedell

10. vem är den första på bokstaven "G" i din kontakt lista?
gretha jern isacsson

11.Vad heter din mobil , som bluethooth namn?
S

12.Den bästa låten på din mobil?
blackbird - the beatles

13.Den sämsta låten på din mobil?
den som dör får se - markus krunegård

14. Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
zazza med baconkjukost under näsan.

15. Hur mkt är klockan när du gör detta
22.08



tack för er tid

SOLONG!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0