from yesterday

Söndag. Fan! Vill inte att helgen ska ta slut, har inte ork nog för skola imorn. Men det löser sig. Helgen har varit great!  Fest hos Tony både fredag och lördag. Fredagen var kaotisk, folk överallt och jag också för den delen. Men kvällen blev lyckad ändå. Gick aldrig in i parken detta år heller, kändes bara meningslöst. Avslutade kvällen med toalettbesök hemma hos någon tillsammans med Anna och promenad hem i Tonys sällskap. Han var snäll och följde mig ända till dörren. Lördagen bestog till en början av mat hemma hos farmor och farfar och senare promenad med Anna i vågbacken. Skulle hjälpa Tony att städa, men när jag kom dit var han redan klar. Fick dåligt samvete men som tur var så fick jag diska. Drog hem till mig och fixade mig lite och sen tillbaka hem till Tony. Umgicks med folk och så hela kvällen. Väldigt lyckat. Drog sedan till parken och kollade, var inte alls så kul. Så jag gick hem i Joels och Andreas sällskap denna gång.  Idag har jag käkat med pappas syskon med familjer.  Kålsoppa, gillart inte! Men farmor hade fixat köttbullar till mig, Stort tack!  Vet inte rikigt vad jag ska hitta på mera idag, måste sysselsätta mig med någonting känner jag, annars kommer jag bara somna. Det spörs! Ha en bra dag!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: David

Säg till om det är ngt mer som behöver fixas! ^_^

2008-08-24 @ 22:15:40
URL: http://daverix.net/
Postat av: Saga

Du har redan gjort tillräckligt :D Stort Tack!

2008-08-24 @ 22:23:24
URL: http://sagajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0