jag vet en vän, som är lika blåögd som jag.

ge mig..
världen, fred, kroppen.
solen, hav, jorden vi lever av.
sommar, liv, kärlek och livs motiv.
sanning, tid, kunskap, frid, doften.
allt som du har.

.. och jag ska stanna kvar.

kände för att vara lite poetiskt, så därför var jag det. har dock inte skrivit det själv. det är låten '' come give me love ''.    lagomt smörig för en tisdagskväll. 

snackar med lina just nu, hon tycker att jag ska tillägna dagens blogginlägg till att berätta om hur bäst hon är. så nu gör jag det, har snackat med henne i mick jävligt länge nu, fast den senaste halvtimmen har hon baar fått lyssna när jag pratat i telefon, hoppas hon gillade det (:  fast nu strular min mick, så jag antar att samtalet är slut.  när jag kom hem från torsby idag (spenderade natten på sjukhuset där, behöver inte ta upp orsaken) åkte jag direkt till karlstad för att hälsa på vendela. hon fyllde nämligen år idag!  umgicks lite med henne och josefin, käkade mat och sen drog jag hem. lyckad kväll måste jag säga. när jag kom hem träffade jag joline i nåra minuter, duschade, besökte nöjes och hamnade sedan här. och här har jag suttit sen dess.    just nu sitter lina och sjunger rise up för mig, hon har verkligen talang (: 
LINA ÄR BÄST I HELA JÄVLA...  hoppas detta duger åt dig lina?!

bjuder är på ett smakprov av vår konversation innan lina kom på att det faktiskt finns mickar.

´saga säger:

AMMAAAAAAGAAAAD. *kastar trosor på dig*

» typ linapalmquist. säger:

AAAAH *duckar och kastar mjölkchoklas med apelsinsmak och crisp tillbaka*

nu ska jag publicera detta, så lina här nått att läsa. hare gött!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0