they don't give a damn about any trumpetplayin' band.

onsdag, usch.. nu är det inte alls långt kvar till skolstart. hade jävligt soft schema iaf, så det var ju iaf bra.. men tyvärr så räcker det inte för att få mig sugen på att börja skolan igen, mår så satans gött nu när jag får vara hemma o pyssla med vad jag känner för. menmen, jag får väl tvinga mig själv att överleva det här också.   jag kan iaf lugnt säga att det här har nog varit den bästa sommaren hitills. turkiet, malta, västkusten, inge jobb, bara massa slappisdagar. hoppas bara nisse och dom tar sig hit nu och sätter punkt för sommaren med en grymt rolig helg.    usch, jag vill verkligen inte att det ska bli höst. jag vill gå barbent i ballerinas utan att frysa häcken av mig.. orkar inte dra på mig ett par byxor, det har under sommaren blivit min största fasa. byxor. visst, det är väl massa mysigt med stora tröjor, mössor, vantar o strumpbyxor.. men jag måste nog säga att sommar i klänning o gladiatorsandaler gillas mer av mig.    nog om det.   igår klev jag upp vad jag tyckte va tidigt, säger varje år att jag ska 'öva'' på att gå upp tidigt sista veckan, men det blir aldrig riktigt av. iaf, käkade frukost, fixade mig, lagade mat till mig och min bror. himmel va gott de va (: sen drog jag hem till mormor och satt på deras balkong tills dom kom hem.  vi åkte o handlade och sen åkte jag hem till sandra. vi tog oss en promenad och hamnade sen hemma hos henne för kaffe o macka.   idag blire grillmys i sofis sommarstuga, verkar som om vädret planerat att svika oss, men vi får la hålla oss inne. hade tänkt ladda upp en väska med massa spel (:  känner mig väldigt stressad, ska åka runt tre och innan dess känns det som om jag ha hundra saker att fixa, så nu har jag inte tid att blogga längre.  ha en bra dag!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0