när mina ögon inte längre ser.

idag kom sandra hem till mig vid tolv, vi satt bara och snackade ett tag innan vi drog ut på stora staden för att fixa present till vår kära väninna. hann även med latte och baguette på telehuset, lika gott som alltid :D sen drog vi hem till mig och bara låg och tittade i taket, var lika trötta båda två. så vi åkte ner till sandras pappa och lånade två filmer och sen vidare till nöjes där det inhandlades ben&jerry cookie dough och pågen gifflar som vi avnöjt hemma hos mig till den ena filmen, som var: heartbreak hotel. får aldrig nog av den filmen, den är så oerhört pinsam och jag antar att det är det som gör den så bra :D    efter filmen drog sandra hem och jag hamnade framför datorn. orkade inte ligga still så tog mig en promenad, vilket var dumt.   när jag kommit halvvägs började värktabletterna gå ur (alltså har massa strul i magen.. det var därför jag var i torsby) och jag börjar få riktigt ont.  så jag dök in hos jimmie och vilade lite oså skjutsade han mig hem sen. tack så mycket för det. nu ligger jag här i min säng och tackar gud för mirakeltabletterna som läkaren skrev ut åt mig, dom funkar väldigt bra :D   tror faktiskt att jag ska försöka sova lite nu, skulle hålla mig inne och inte bli kall var det enda dom sa till mig på sjukan och jag har varit ute och flängt sen jag kom hem därifrån. det är nog absolut inte därför inte värken försvinner iaf XD   jaja, sov så sött!

förresten, om någon har några förslag på låtar inom kategorin ''radiomusik'' får gärna höra av sig, vet inte hur jag ska lyckas fixa tillräckligt med låtar som duger till ms vend annars.. eller iofs, google har alla svar.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0