maybe i'm a lonely girl who's in the middle of something.

fredag kväll var väldigt lyckad måste jag säga.. började med mat o lekar och slutade med filtar, chips och stjärnfall på studsmattan. hann även med lite bus, som jag faktiskt har dåligt samvete för.  lille pojkstackare.. klockan tre var jag först i säng, det hade gärna fått vara luddes, men josefin hade oturligt nog paxat den så jag fick trängas med vendela i hennes säng. det gick prima det också faktiskt. vakna på först av alla såklart, så jag drog ner och åt frukost och duschade och gick sedan till netto där mins tremänningar kom och hämtade mig, vi skulle nämligen på släktträff i sunnemo (: det var faktiskt kul, var så länge sen jag träffade allihop.   jag kom hem runt sex, duschade, tvättade och sen drog jag till jimmie ett tag.          idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, funderar på att städa lite här hemma, det behövs.
ni får iaf fall ha en rikigt mysig söndag!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0