låt solen gå upp utan mig.

tänkte försöka knappa ihop ett litet inlägg om dagarna som gått. onsdagen och natten till torsdag i sofis sommarstuga var grymt kul, massa snack o skratt. det var ju inte lika kul dan efter när båtmotorn slutade funka och vi fick ro i spöregn över hela sjön för att ta oss hem (:  när ja kom hem åkte jag direkt till munkfors för att klippa o färga mig,   färgen blev ju bra, men som vanligt klipper hon mig alldeles för kort (:  när jag kom hem gick ja o albin ut i skogen och gick med hans hund. himla kul, men blött.  kvällen spenderade jag med datorn o filmen den där mary som jag lånade av jolinen.   igår ringde idah o väckte mig, fixade mig och sen drog ja ner till farfar för att träffa idah, petter o stina.  snackade lite med dom sen drog jag till farmors jobb i uddeholm och satt där i nåra timmar. när hon slutade åkte vi till ekshärad för att handla och sen hem til farmor o farfar.  dom fixade mat medans jag satt vid datorn och försökte få ihop slutet på mitt gästbloggsinlägg som nu ligger upp på maddesmode.webblogg.se (:   blev inte rikigt nöjd, men det får la gå.   när det var färdigkäkat drog jag till jimmie och kollade på old school tsm med honom o mattias.        idag vet jag inte rikigt vad jag ska göra, så lite som möjligt hade jag tänkte iaf (:   ha en bra dag!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0