it might be easier.

trött. det är det enda ord som existerar i mitt huvud nu. är helt slut i varenda kroppsdel, varenda cell, i varenda liten atom av min kropp. skulle ju kunna gå och lägga mig men har för mycket saker som jag måste fixa. måste skriva kort, måste fixa ett sätt att frakta ett paket till karlstad så diskret som möjligt. jag måste plocka in alla mina kläder som jag har slängt ut över hela golvet, och innan dess måste jag försöka hitta någonting att ha på mig imorn hos vendela, och nånting om vi ska till arena och nånting att ha på mig på släktträffen på lördag... har så jävla mycket kläder, men det känns inte som om det är någonting som passar.  och allt känns dubbelt så jobbigt bara för att jag vet att om jag hade gjort det här under dagen så kunde jag ha sovit för länge sen nu! jaja, smällar man får ta helt enkelt.    idag lyckades jag äntligen pallra mig iväg till jobbet. sen drog jag hem en stund och sen till tony. kollade, efter mycket tjat från min sida, på morgan pålsson. jag älskar den filmen! sen skulle vi ju, efter mycket tjat från hans sida, kolla på hancock, men den var så jävla konstig så vi bytte till nån annan som jag inte minns vad den hette.. kollade inte klart på den så det spelar ingen roll heller.   sen kollade vi lite på datorn och så innan jag drog till farmor och käkade. och sen hamnade jag här i mitt rum och insåg hur mycket jag hade att göra, piss!  nej, nu ska jag försöka få loss tummen från min gump och sätta lite fart.     gonatt folks!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0