i wanna get lost in your rock 'n' roll.

inte skrivit här på nåra dar, har inte haft ork.. kan iaf berätta att onsdagen bestod av en cykeltur på fem mil. jag och sandra fick den fantastiskt smarta iden att vi skulle cykla till råda och sen över prästbol till lidsbron och sen hem.  den mjölksyran jag hade när jag kom till vågbacken, tror inte jag någonsin har känt en smärta som den. jo, en gång i borlänge för länge sen, men det behöver jag inte ta upp. jag klarade det iaf, vilket jag är mer än stolt över. onsdagskvällen spenderade jag först på bryggan med farmor, farfar, lillebror och joline och senare hemma hos mig med joline och filmen the return, ingen vidare bra film.. enlig mig iallafall.     på torsdagen fyllde min älskade faster 25 år så jag åkte hem till henne för att fira henne, satt mest och tjurade hela tiden.. förlåt för det.  när jag kom hem duschade jag och fixade till mig innan mormor och morfar kom och hämtade joline och mig. vi åkte till ladan där vi såg på packmopedturnen, var delvis ganska drygt.. men anna och idde var bra. blev ju även intervjuade av eric på vf, haha. bara för att vi var dom enda unga där. när vi kom hem hyrde joline och jag film, freddy vs. jason. kollade inte på den, orkade inte koncentrera oss.  igår, alltså fredag, städade jag bland mina kläder.. fick utöka med ännu en garderob, känns gött att ha lite mer plats.. så man ser sakerna bättre (:  senare på kvällen fick jag med mig tony ut på en promenad. gick hem till honom sen ett tag innan joline ringde i panik för att hon var förföljd.  så jag drog hem.  när jag kom hem kollde jag på dukes of hazzard, men somnade efter halva typ. runt halv tre ringde jimmie o väckte mig och sen kunde jag inte somna om, låg och vred mig tills fem eller nått, då lyckades jag äntligen somna.   idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, skulle ha varit till bullertjärn och fiskat och så.. men vädret lockar mig inte att gå utanför dörren, så tror ja stannar hemma faktiskt.      är extremsugen på att åka till karlstad och hälsa på vendela lite..   men mina ekonomi är inte ens stabil nog för att ha råd med buss fram och tillbaka.. så om det är nån som ska till karlstad och som låter mig åka med.. hör av er :D      ha en bra dag!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0