he's in love with a rock'n'roll world

dagen på sista veckan av sommarlovet var då avklarad.   jag har sysselsatt mig med följande:   lagat mat, handlat med mormor och morfar.. plusikanten: morfar pröjsade för ett par nya guldörhängen till mig. im soo spoiled! sen drog jag till albin ett tag, vi kollade på du är vad du äter och albin lagade mat.. sen tvingade jag honom att skjutsa mig till ok så jag fick köpa mig en kaffe. sen gick jag och mötte joline, vi gick till nöjes och kollade, men hittade ingenting vi ville ha.. så vi drog hem till joline ist. käkade chips och kollade på paradise hotel. satt och småsnacka lite en stund, sen drog jag hem.      och där är jag fortfarande.  och jag lär nog stanna här också.  huvet är fullt av massa skit, fan joline... jag är ingen gubbe. naaaaaa, ska nog ta och avrunda detta lite,           sov gott plyschbraller.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0