får en doft av sommarens sista dagar.

Kort dag idag, slutade tjugo över ett!  Joline och jag pratade om en sak förut, att på sommarlovet så har, iaf vi, precis vaknat runt klockan två. Men idag har jag hunnit med att försova mig imorse, haft en timme matte, dricka kaffe i en halvtimma, haft datorkunskap, lunch, kaffepaus, engelska samt varit på banken och klockan är inte mer är tio över två. Lite komiskt tycker jag. Har planerat in städ av mitt lilla hus denna eftermiddag, får se hur länge jag står ut. Annars är nog kvällen ännu oplanerad, hoppas jag hittat på nått att göra tills dess.  Ni får ha en bra dag!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ska bli så roligt att sitta och dricka kaffe med dig i helgen gumman! Saknar dig, tack för kommentaren!!

2008-08-26 @ 18:19:53
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0