du tände min eld.

Jag fattar inte varför jag inte kan städa som en normal person? Med det menar jag ungefär; plocka undan o dammsuga. Nej, varje gång jag ska städa så blir det så extremt. Jag ska sy nya påslakan, jag ska byta plats på alla saker i rummet, jag ska slipa och olja golvet, ni kanske fattar?   Idag skulle jag iaf vika in lite kläder som jag hade tvättat och nu är mina garderober tomma. Det ligger massa kläder i min säng som jag ska ha i garderoben i mitt rum, det ligger ännu mer kläder i hallen som jag ska ha i garberoberna i hallen. Det ligger också en hel del kläder i badrummet, som jag inte har en aning om vart jag ska göra av. Problematiskt. Men nu återstår bara att vika/hänga in allt efter timmar av sorterande. Vad jag vill säga är bara att jag började städa ett halvstökigt rum och nåra timmar senare har jag tre helstökiga rum. Mitt mattehuvud säger mig att nått gick fel, inte sant? Nej, nu ska jag försöka bli klar. Gonatt!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0