du är en tår i svarta hav.

igår blev det helt oplanerat fiske iaf. jag fiskade dock ingenting, åkte bara dit, grillade korv och åkte hem.. mer friluftsliv än så klarar jag nog inte av.  följde med idah, petter o stina hem till dom i åleby där det bjöds på rappakalja, guitarhero o singstar tillsammans med jessika, marie o martin. himla kul, även om jag umgicks mer med min mobil än med dom. ursäkta mig, jag kan bara inte låta bli. tölade med tony om ingenting för länge så han kommer få värsta telefonräkningen och sen ringde nisse och vips, så hade vi pratat en timme. ursäkta gott folk för att jag har svårt att vara tyst. somnade så småningom gott men vaknade av att petter gick förbi. då låg jag med huvet i sängen och resten av kroppen på golvet. min rygg känner av det idag kan ja säga.  vakna runt nio, käkade frulle. farmor kom och vi åkte till golfbana och käkade med farfar. sen hem, städade oså.. nu orkar jag inte skriva mer, vill bara sova!  dröm sött!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0