det kallas tvivel, det där som stör..

idag har jag varit väldigt duktig, städat i köket o hallen. städat badrummet o rensat avloppet (aldrig igen).. jag har också tvättat, städat mitt eget rum och handlat me pappa.  ringde även till min bror och frågade om inte han och hans kompisar var hungriga, hade nämligen planerat att laga mat till dom (:   så snäll är ja.  gjorde tacos och det verkade så hem.  iaf, när pappa och jag satt i bilen påväg till ica ringde mobilen. det var nils.. jag blir jättaglad bara för att han ringer, men när han sedan säger att han, wictor, eme o rebecca sitter och kollar på tågtider för att åka och hälsa på mig blir jag överlycklig :D  ringer madde, så hon fixar också tåg till samma helg. så himla kul! trodde faktiskt att vi hade lagt ner alla dom planerna, men tydligen inte.  o min pappa reagerade mycket oväntat på det, han lovade att han skulle se till att han o pontus inte var hemma den helgen så vi fick huset för oss själva (:   jag är så glad!  får bara hoppas att det verkligen blir av och att inte min otur ska sätta in så ja hamnar på sjukan eller liknande den helgen XD        gonatt sötisar!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Madde

YEY! :D Och du, hamnar du på sjukan så sätter jag mig och läser tidningar brevid dig! Don´t worry snygging!

2008-08-11 @ 16:11:10
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0