but i'm just trying to love you.

jag har skrurat golven, och nu väntar jag på att dom ska torka (:   så därför tänkte jag sysslesätta mig med detta som jag hittade på annnepe:s  bdb (:

Lovar du att svara seriöst på alla följande frågor?- ska försöka.
Vad heter du? - saga maja louise johansson
Hur gammal är du? -sexton
När sjöng du senast? - alldeles nyss
Har du duschat idag? - nej
Har du har solat solarium? - ja det har jag.
Choklad eller lakrits? - bägge samtidigt.
Du studerar ofta dig själv i spegeln? - det kan jag nog påstå att jag gör.
Vill du sova jämsides med någon i natt? - jättegärna
Senaste gången du spydde? - 13 juni
När gick du upp i morse? - först åtta, sen tolv.
Förlorat ett spel i klädpoker? - de tror ja inte
Har du färgat håret minst 3 gånger? - nja, har slingat
Spelar längden på killen någon roll? - nej, de tror ja inte att jag tycker iaf.
Hånglat med en kille? - jovisst
Singel eller upptagen? - singel
Vem hade du senast en msn-konversation med? - just nu: madde, tony o albin.
Vad tycker du om dina betyg? - dom duger åt mig
Vem vill du kasta en sten i huvudet på? - idah, för att jag saknar henne.
Antar glassar du ätit som mest på en dag? - ingen aning, tjugotre eller nått säkert.
Vad längtar du till? - tills jag får sova sked med joline
Har du piercing nån annanstans än öronen? - nej
Vad skulle kunna göra dig till världens lyckligaste? - vene, att mamma kom tillbaka i guess.
Vem ska du träffa imorgon? - vendela hoppas ja.
Utekväll eller hemmamys? - beror på humör, sällskap och ja...
Vem kramade du senast? - hannes
Ragga eller bli uppraggad? - ragga XD
Senaste personen som du kysste? - mobilen, 13.13 XD
Senaste du pussade? - hannes
Big Brother eller Paradise Hotel? - big brother
Har du några favoritjeans? - ja, tyvärr
Vad har du för ögonfärg? - blådisar
Vem pratade du med i telefon senast? - vendela
Favoritstad? - pattaya ;D
Bruna eller blonda killar? - kvittar.
Favoritland? - av dom ja varit i, thailand helt klart.
Göteborg eller Stockholm? - stockholm.
Platt eller lockigt hår? - lockigt
Hur många har varit otrogen mot dig? - bra fråga xD
Pizza eller kebab? - pizza
Vad har du för stjärntecken? - kräfta
Äger du nån sak av d&g? - nej?
Har du pojk- flickvän? - nej
Du älskar att shoppa? - det gör jag nog.
Har du något jobb? - ja, lucky me (:
Brukar folk ta dig för att du är äldre än du är? - ja, faktiskt.
Gillar du någon nu? - joline är en storfavorit.

jaha, så var det gjort.. och jag kunde inte vara helt seriös.. det blev för hårt med det där pizza eller kebab?   vendela ringde nyss och sa att hon skulle komma hit, massa mysigt.   tyvärr kunde josefin inte följa med.    ja, ni får fortsätta ha en mysig söndag.

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: annnape ;)

så du är där inne och snokar? ;) höhö

2008-08-10 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0