brand new love grows on trees

gomorron gomorron!   solen skiner och jag är på ett strålande humör. ärligt talat så har jag inte en susning om vad det är för väder, och jag är för tillfället ganska trött. men jag försöker intala mig själv att det är ska bli en perfekt dag, gud va kul jag ska ha!   så där, nu räcker det med optimsm för idag. uttråkad som jag är sysslesätter jag mig med ännu fler frågor. desssa hittade jag på linapalmquist bdb.

1. vad har du på dig just nu? vit tee o troser.
2. vilken hårfärg vill du ha?  naturligt blond, hatar utväxten som jag måste tampas med.
3.kan du vicka på lillfingret? ja, det är klart ja kan.
4. är du komplexfri? inte helt o hållet.
5. har du någongång hittat en 20 lapp på marken? nja, isf var den nog min egen.
6. kan du vissla? jajjemän
7. gillar du viskleken? ja, det är soft.
8. tycker du att simple plan är bättre än good charlotte? har svårt att bestämma mig på den fronten faktiskt XD
9. vad händer imorgon för dig? sleepover at sofis summerstuga.
10. vad åt du senast? pringles
11. vad var din favoritfilm som liten? teddybjörnarnas jul
12. brukar du leka med dina småsyskon om du har några? nej, han vill inte
13. vad har du i håret just nu? en toffsare.
14. älskar du någon form av dryck? just nu lever jag för kaffe, annars.. jöfa typ.
15. har du skrattat ihjäl dig på grund av en viss person? nej, jag dog aldrig.. men de va nära.

om ditt boende:

1. var bor du? hemma i björnänga, hagfors.
2. ska du flytta? nån gång, men inte just nu iaf.
3. vilken färg är det på din nuvarande bostad? det var gult en gång, men det har liksom bleknat bort.
4. när du flyttar hemifrån, vart vill du bo då? varsomhelst.
5. vill du bo själv? den som lever får se.
6. kan du tänka dig att bo i en träkojja? jovisst.
7. vilket nummer bor du på just nu? 3
8. vill du flytta? ja, men inte just nu.
9. kan du tänka dig att bo tillsammans med en internetvän? visst
10. har du bott på ett ställe en mil ifrån din nuvarande bostad? ehm, ingen aning.

sant/falskt:

1. du röker? falskt
2. du är en pojke? falskt
3. du är en flicka? sant
4. du hatar lingon? falskt
5. du har ont någonstanns nu? falskt
6. du har opererat bort en kroppsdel? falskt
7. du super dig full varje helg? falskt
8. du har drömt om en mystisk man? sant
9. du gråter om du ska ta en spruta? falkst
10. du har ormfobi? falskt
11. du hatar hattar? falkst
12. du har kallat någon för fanskap? falskt
13. du är hyffsat duktig på tennis? falkst
14. du tuggar på någonting just nu?falskt
15. du har en laptop som du är inloggad på just nu? sant

om ditt ursprung:

1. är du helsvensk? ja
2. om inte, vilka andra länder är du från? geijersholm
3. har du varit i nåt av dom andra länder som du har ursprung från? javisst.
4. vill du åka till nått av dom läderna isåfall? vet inte om jag kan kalla det för land.
5. gillar du sverige? inge fel.
6. tycker du att svenska språket är fint? gillar finska bättre.
7. är du färgad som svensk? blekfis ja.
8. vad är typsikt svenskt? lassestefanz o sill typ.
9. tycker du om länderna du har ursprung från? massa
10. vill du bo i ett annat land än sverige? säkert

dagens:

klädsel: har inte kommit så långt ännu.
frisyr: knut på huvet antar ja.
låt:  dire straits - sultans of swing
tv: ingen alls
sjuka: kärnfrisk
tråkigaste: inget att göra, än så länge iaf.
roligaste: läsa tidningen imorse typ XD

senaste personen som:

du kysste: migsjälv när jag hånglade med min spegelnbild igår.
sov i din säng: vendela tro ja, eller jimmie.  
såg dig gråta: ingen aning, minns inte när jag grät sist.
fick dig gråta: minns inte.
fick dig skratta: jag själv igår.
du gick på bio med? madde, mathilda o lina.
du gick på stan med: ehm, joline iguess.
skickade ett mail till dig: facebook.
skickade ett sms till dig: tony cederholm.
skickade ett lunarinlägg till dig: minns inte, idah skulle jag gissa på-

de senaste 24 timmarna har du
:

gråtit: ne
köpt någonting: jao, chips o sånt.
varit sjuk: ne, haft kaffeabstinens o grinat på albin för det.
sjungit: ohja.
sagt jag älskar dig: tror inte de
velat säga till någon eller några att du älskar dem: nej, det är lugnt ändå.
träffat någon ny: mötte en kärring jag aldrig sett på lidl igår, gills det?
saknat någon: jora
kramat någon: nej-
ätit: ja, mackamat.


that's all folks!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0