blunda, somna om och vakna.

då var andra dagen gjord, känns redan som om det aldrig varit sommarlov. mitt humör är på topp just nu, tror inte det finns någonting som kan få mig på dåligt humör. för stunden iaf. just nu är jag extremt kaffesugen, men orkar inte fixa kaffe. har läst ut dagens tidning, så då måste ja sitta o dricka kaffe med mig själv. vilket inte lockar mig speciellt mycket.  så det blir nog inget kaffe för mig.   punktslut.  funderar på att riva ut allting ur garderoberna o städa lite, får se om min ork och kommer överens.  måste börja fila på fredagens gästbloggsinlägg också, ska inte vara ute i sista sekund denna vecka igen. turligt nog så har jag lite ideer i huvet, så det problemet är ur världen.  jaja, känner för promenad, skulle uppskatta om någon gjorde mig sällskap.. jaså det vill du? men ring mig då!      rörigt inlägg, ursäkta.. men är lycklig ända ut i fingertopparna och det ger mig skrivsvårigheter.    ha en fortsatt bra dag.

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad härligt att det är bra gumman!! :) Vi hörs ikväll :D

2008-08-19 @ 17:03:55
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0