baby, i'm trying.

bigdeppsuck.  jag skulle lätt offra mitt liv för bara några veckors sommarlov till. kanske. jaja, nu är det som det är och imorn börjar skolan. jag ska det stora steget och börja gymnasiet.    ordet örk ekar i huvet.  idag messade vendela till mig och sa att hon var på väg till hagfors.   jag fixade mig och drog till hennes farmor o farfar där jag träffade henne o meija. var kvar där ett tag innan va åkte till vendelas farsa och käkade.   sen åkte hon hem. jag drog hem en snabbis och sen hem till tony och kollade på os o scrubs o lite sånt.   pappa kom och hämta mig, vi käkade osen tog jag mig en kvällspromenad. himla gött.   hade tänkt sova snart, är faktiskt ganska trött.   men jag vill inte att sommarlovet ska ta slut!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0