there's a lot of things to do before you die

kommer inte ihåg när jag sov i en sån där hård säng senast.. i thailand möjligen.. sov alltså inte speciellt bra inatt så idag var jag ganska så trött, men det gick bra ändå.. slutade ju en timme tidigare, inte för att det gjorde någonting.. blev ju inte direkt nån skillnad.    lagade iaf mat när jag kom hem, förmodligen det godaste jag nånsin gjort.. sen gick jag en promenix, när jag var nere i sättra ringde joline och sa att hon satt och väntade på mana, så gick dit.. satt där och pratade strunt ett tag. sen gick vi hem och åt min goda mat igen (= kollade på bilder på datorn och sen gick hon hem tilll sitt.  sitter och kollar på häxdansen nu, jävligt bra faktiskt :P  aja.. ska försöka att somna tidigt idag, så gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0