tack för virvlarna i håret

känns helt konstigt att det redan är onsdag.. allting går så fort, men det är väl skänt det också, då kommer vi till turkiet fortare. har aldrig längtat efter något så mycket som jag längtat efter det. men det går väl fort hoppas jag (=

idag har joline och jag burit en bänk mellan idrottshallen och skolan, varit till domus och köpt blommor och raggat blomkrukor på lärarrummet. sen har vi bråkat med tomas för att han är livrädd för berörning, ungefär iaf.. mest bråkade vi för att joline tog hans gröna sak som han hade tagit från andreas.. som andreas hade fått i sin kalleanka tidning och för att tomas ligger sked.   vi har också packat och letat efter massa saker till kortet imorn. fixat klart allting nu iaf, så det blir väl bra förmodligen (:  sen har vi ätit pizza och lakritspuck.. tog en liten spontanpromenad och pratade om livets mening.. satte oss och gungade vid södra ett tag innan vi gick hem..
nu ligger jag ensam i mitt tomma hus som vanligt.. och som vanligt lika less på att vara ensam, men det finns väl folk som har det värre.. så ska väl inte klaga. nej, nu ska jag kolla på scrubs innan jag somnar.. solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0