stand still, look pretty.

mina fingertoppar blöder, har sånna där små irrierande sår som aldrig slutar blöda. anledning? vi hade ungefär trettio glasburkar med ljus i ute när vi grillade i helgen, och nu hade de blåst ner och jag skulle plocka upp allt. smällar man får ta.     idag har jag varit så satans trött o glad. tröttheten beror nog mest på att jag inte kom i säng så tidigt igår. och glädjen, jag vet ärligt talat inte.. känner mig bara glad. eller gjorde. just nu känner jag mig inte speciellt pigg, skulle bra gärna vilja gråta.. bara sitta och storböla utan anledning, men jag kan inte.. och fråga mig inte varför.. men minns inte när jag grät sist. men jag ska väl inte klaga, men det kan bara vara jävligt skönt ibland, att gråta alltså [:              funderar på att städa undan i mitt rum som är stökigt som vanligt. men sitter ganska bra där jag sitter nu också.. nån sysselsättning ska jag försöka åtakomma iaf. ska inte sitta framför datorn hela dagen inte. fast iofskomer ju joline hit sen, hon ska raka mina ben x]  jaja, ska försöka ringa till pappa o kolla när han kommer hem så vi kan åka o handla mat, mitt kylskåp har stått tomt ända sen han åkte i torsdag, inte så roligt precis (;


lars winnerbäck
peggy lejonhjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0