sometimes i feel i got to run away..



idag fyller pontus år... 13!  usch, tycker han ska va liten och rund som han var för typ.. tio år sen.  haha, fan va länge sen det låter, tio år. börjar väl bli gammal antar jag.  haft nationella idag, sista saker där var skitsvårt, tyckte jag iaf. men det går nog bra. sen har jag inte gjort så mycket mera, vart hos joline och hämtat grejer.. och städat hela halva huset.. ska väl snart  åka och handla och laga mat tror jag, är så himla hungrig.    vet inte om joline kommer hit sen, hon sa att hon ville äta med oss ikväll men sen stack hon till karlstad för att spela guitarhero.. och det kan ju ta ett tag. vi får se, annars finns det väl ganska mycket att se på tv ikväll. aja, får se vad kvällen blir för något spännande.


Kommentarer
Postat av: lisa

Hoppas du får en trevlig fredagskväll (: kram!

2008-04-04 @ 18:44:17
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Louise

hoppas det gick bra på provet :)

2008-04-04 @ 18:47:40
URL: http://louiseenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0