so i try to laugh about it

idag har det förmodligen varit världens längsta dag.. kändes som om jag passade stina i en vecka eller nått, men det var kul.. hade mycket roligt åt henne (: iofs så är hon inte speciellt krävande, hon satt typ och läsate veckorevyn i en halvtimme knäpptyst..tills jag fick panik på att hon var så snäll och började pussa på henne, då började hon skrika (= väldens bästa barnvakt? ja!      joline och jag gick och åt pizza, spenzor är jävligt påfrestande och jag orkar inte hålla mig för skratt.. han är kär i min pappa på nån konstig vänster.. jaja, sen skulle vi kolla på nån film, lake..nånting, men det hackade så vi kollade på erik och mackan ist. kom sedan på att jag inte vågade sova ensam hemma (igen) så drog ner till farmor och farfar där jag nu sitter.. tur att dom har skaffat sig bredband, för här visas det bara golf på tv.n.

joline och jag, som inte skulle till byn, slog våran nötskal ihop och kom på cirka försent att vi kanske skulle följa med till byn ändå... lite panik eftersom vi hade bestämt oss att vi verkligen inte skulle det.. anledning? vet ej!  ringde iaf till sofi och kollade om vi kunde åka med dom, men det kunde vi inte.. så ringde tilll idah och frågade om hon kunde skjutsa oss.. och det kunde hon! petter hämtade oss och skjutsade oss ut i bushen till åleby. gjorde oss iordning och så.. och sen stack vi, mötte upp sofi utanför och ja, resten var inte så viktigt.. inte föregående heller kanske, men.. aja! det var kul, så oplanerat som det bara kunde bli, men lyckat ändå..


just nu vet jag inte vad jag ska göra, vet inte om jag har nån större lust till att sova heller.. är trött som bara den, men sängen jag har erbjudits är inte den mjukaste(av två världar?).. ett litet internt skämt som joline brukar laga till, den gamla haggan! antagligen vill jag inte heller sova för att det är skola imorn, och det är någonting som varken jag eller migsjälv orkar.. ge mig turkiet, födelsedag, malta och sommarlov nu! fast heöst inte skolavslutning då.. hur nu det ska gå ihop.. nej, nu börjar det bli allt för tramsigt så.. solong!

Lägger upp lite bilder på stina.. mest för att att hon är söt och ännu mer i brist på sysselsättning (:
 

  1.                                2.                          3.
 4.                                5.                           6.

1. saga o stinis häromdagen
2. saga och stina för nån vecka sen.
3. stina poserar, nspiration antikens grekland eller något liknande.
4. stina på väg mot ett bekvämare liv
5. en aning bortkommen pappa och stina
6. stina.. ja, bara stina.


Kommentarer
Postat av: sandra

sorry för mitt uppbokade liv, men det ska bli ändring på det

2008-04-07 @ 17:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0