.. och suga liv i din halspulsåder.

orkar inte anstränga mig i skolan längre.. sitter bara av tiden, utan att göra ett enda dugg. blir så lett på mig själv, men ändå. orkar inte lägga ner energi på att höja mig i nått.   tror att det är cirka 39 skoldagar kvar tills vi slutar, om inte mindre.. vill verkligen att det ska gå fort.

idag hade vi bad. jobbigt, blir ju trött som bara den av att vistas i vatten i tjugo minuter eller vad det blir. efter skolan gick anna, sofi och jag och köpte present till mormor. sen gick vi och solade.  sen hamnade vi på telehuset med varsin baguett. gick sen hem till mitt och vände och gick en promenix. stannade i blinken och joline kom dit, satt där i nån timme och sen gick vi hem.   

är pigg och uttråkad och har ingen aning om vad jag ska göra för att orka sova (: inte sitta här antagligen.

gonatt /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0