now when it's raining more then ever..

tråkigt, är uttråkad som en pappkartong.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. pappa och jag har vart ute och åkt bil lite, hade llika tråkigt båda två.. skjutsade pontus till adam och jag passade på att springa in och kolla om sandra var hemma, det var hon ej..  idag har hela tjocka släkten vart här och firat pontus.. mycket folk, men tjänade mig iaf fyra hundra kronor (= dom tyckte att jag skulle ha ''fickpengar'' när jag skulle till byn.. som jag inte ens ska, men jag sa inte nej : )   funderar på att ringa till joline och kolla om vi ska umgås nånting kanske... får väl se vad tiden utvisar.. hatar att ha tråkigt, vill verkligen göra någonting..

pappa är lett på mig också för att jag inte vill gå i kd.. kom inte ens in, vad jag fattade.. jävligt konstig lapp tyckte jag. han tycker att jag ska passa på att komma härifrån när jag får chansen.. men jag vill gå op med joline och sofi, så är det bara (:  jaja.. ska avsluta... slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0