not even for a second, would i lie to myself

mitt internet krångar hela tiden, orkar inte med det.. men, får väl skylla mig själv när jag gått och blivit beroende igen. igår va joline och ja ute hela dagen, usch va gött det var. anna kom hit och vi var fortfarande ute. sen spelade vi brännboll med pontus, anton, elin, emma, david, ellen och olivia :D vet inte hur det gick för ingen orkade spela klart.. skulle prova att leka dunken, men allihop tröttnade snart. typ åtta kom sofi in, vi gick till ica och hyrde film (the wicker man) och köpte lite grejer.. drog hem till mig, kollade på erik och mackan och sanningens ögonblick, sen gick vi ut ett tag.      när vi kom hem tillbaka skulle vi titta på filmen, men vi somnade en efter en.. tror att det bara var joline som såg klart hela.    vaknade på morgonen en väldig smärta i ryggen, inte van att dela säng med en anna och en sofi.  vi kollade iaf klart på filmen, den var bra! sen gjorde joline och jag bacon och mos och anna och sofi gick hem.   joline och jag gick och köpte mjukglass, fikade med idah o petter. träffade mormor och hon fråga om vi ville med till kd. klart vi ville... kom hem därifrån typ halv åtta. fick mig lite skor, och lite andra saker.  väl hemma tog jag mig en promenad och fick skavsår på båda fötterna, jätteskönt.

usch va jag vill sova nu!  /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0