med ena foten över kanten.

blev ingen promenad med sandra igår.. var ute en sväng själv ist.  kom hem och bråkade massa med pappa för att han inte har beställt pellets, har varit  tolv grader varmt hemma hos mig större delen av veckan, inte allt för bekvämt.

har extremt tråkigt just nu, har ingen aning om vad jag ska hitta på.. blir väl förmodligen en promenix tillslut, har inte fanatsi till nått annat.   idag hade vi prov, buddismen. svårt så in i helvete.. men försökte väl skriva så mycket jag kunde. godkänd blir jag väl iaf, så får väl nöja mig med det.  sen skulle vi på det första spadtaget av nya skolan.. såg dock inte spadtaget eftersom jag inte orkade stanna kvar hela timmen. sen gick joline och ja till l-store, joline skulle köpa sig ett linne.  sen satt vi på mana ett tag..     

jag vill bara göra någonting. vad som helst. hatar att ha tråkigt.    


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0