kväll blir till natt och tankarna för stora.

blir inte så ofta jag skriver här längre, tiden räcker inte till.. har inte sysslat med så mycket intressant under veckan ändå, luggit i blinken o ätit mjukglass bara dagarna i ända. torsdagen betod utav nationella och besök på älv.. var ju inte precis som annkatrin hade berättat.. hon sa att vi skulle få bestämma saker (= men de fick vi inte. vi fick iaf cola, provsitta stolar och rita på datorn. men tillbaka till nationella provet i matten. förstod inte ett skit av det där med att dra en slutsats om tärningen. liksom, vadå för slutsats? nej, hur jag än vred och vände på det så fick jag inte fram en vettig anledning till att en tärning är som den är.    idag kommer det brudar hit, vet inte hur många vi blir dock.. men det ör ju alltid roligt med dom iaf. ska grilla o ha kul! ser verkligen fram emot det, även om vädret inte riktigt är som jag vill att det ska vara.  i värsta fall får vi väl sitta inne och käka. sen får vi se om de stannar över natten, eller om de åker hem.. skulle inte precis säga nej till sällskap av dom inatt. händer så mycket konstogt när pappa inte är hemma (somvanligt).. vet inte ens vart han är, farmor pratade om eskilstuna medans farfar sa london. aja, han  kommer väl hem om nån dag så får väl fråga ut honom då (:

jag saknar stina.. känns som om det var flera veckor sen jag träffade henne, men så är det förmodligen inte, kommer inte ihåg. får hoppas på att idah o petter tar sig in till hagfors snart så att jag får snosa lite =P

nej, nu ska jag klä på mig och gå ut och städa lite, så i kan sitta ute ikväll.. sen får vi se vad det blir..

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0