.. kan jag bli den jag var, igår.

sitter ensam på mitt rum och lyssnar på bara om min älskade väntar - nationalteatern för säkert fyrtiofemte gången idag. har så tråkigt.   vill att det ska vara fint väder så jag kan gå ut och göra nånting.  mina ben och jag skulle uppskatta en promenad också, orkar inte sitta still.. men huvet hänger inte riktigt med, så det får bli senare. pratade med pappa nyss också, han var i london.. så nu var det mysteriet löst. dom hade tydligen varit på fotbolls match. han frågade iaf om jag ville ha nått och törr som jag är säger jag parfym [= men har aldrig råd att köpa det själv, så det är bara bra att han är ute och reser så mycket.  joline va här nyss och städade, sen skulle hon till mormor o krister , så hon lämnde mig.    men jag antar att vi träffas sen, brukar bli så.  vill att mormor ska ringa till mig och säga att hon vunnit pengar och att vi ska åka till kd.. vill ha kläder!     och en ny mobil.  och anledningen ska jag alldeles snart ge er.

joline och jag låg i torsdags i blinken och mysade för fullt när det plötsligt, från ingenstans, dyker upp en tvestjärt eller liknande. joline får panik och hoppar upp och sätter sig grensle över mig och sätter knät mitt på displayen till min mobil. vi tänkte inte mer på det. sen när jag skulle byta låt, för vi lyssnade nämligen på musik, så märkte jag att det var nått fel på displayen och inom nära sekunder inser vi att den har blivit krossad och har sprickor över hela.  så ja, vad ska man göra? är nu fast med farmors gamla nokia (= men såg att de hade en billig telefon på expert så får se om min pappa och jag kan komma överens om nånting..  behöver en mobil iaf (=  och tror inte att jag ska ge mig in på att laga min nuvarande heller, köpte den i gbg på mediamarkt så måste skicka den dit och så har jag fått höra att displayer inte är de billigaste att laga heller. 

men nog om det.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0