jag måste läka mina sår

Hallilå! sitter hemma hos farmor och pratar sims med edvin, min lilla ögonsten [: ibland iaf, när han är en snäll pojk.. gårdagen var lyckad, grillen gick igång och vi skrattade massor, spelade spel tills vi tröttnade och blev övertrötta. gick ut och kollade lite på city och zaz hade sina teorieer om vad hon skulle göra om det kom en bil och stannade vi vägkanten brevid henne, springa upp i skogen och om de sprang efter skulle hon gömma sig. sagt som gjort.. joline och hon fick för sig att de skulle springa från polisstationen hem till mig (200m max) och rätt som det är så ser vi en bil åka förbi oss anrda som valt att gå och inser att den snart ska åka förbi joline o zaz. och så ser vi en liten svart siluett springa upp för mana i samma sekund som bilen åker förbi och i sekunden efter springa ner och skrika nånting, eller om det var joline och skrek, vad vet jag [=  kom iaf hem och hittade joline och zaz utslagan på soffan.. satt o snackade lite ett tag innan de åkte hem, skulle ha städat ihop allting vi samlat på oss i köket, men så blev det inte. jag ville inte sova själv hemma, var på högvarv och ville inte ligga hemma sömnlös, det är allafall anledningen jag ger er. gick iaf hem till farmor vid tolvtiden och somnade direkt. nu måste jag snart gå hem och ta mig an köket som ser ut som motsatsen.. vi får väl se när jag får tummen ur.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0