im the queen of apology..

först och främst så vill jag ägna en rad till zazzelito för hon fyller femton år idag! GRATTIS!


sitter hemma i min säng och tråkar, vet inte va ja ska göra [= ska på smyckesparty till mormors granne sen x] men innan dess har jag inte en aning om vad jag ska hitta på.. funderar på att ta mig en promenad, men det är allt bra tråkigt det också.. speciellt när mobilen inte funkar så man icke kan lyssna på musik. stannar nog här, bekvämast så..       hmm.. tänkte på en sak nyss som jag skulle skriva här, men minns det inte nu.. typiskt mig. det var förmodligen ingenting viktigt, men ändå.  idag har vi valsat på idrotten igen, tycker faktiskt att jag är duktig =P  även om pelle smeker mig rygg lite för mycket ibland.  men vill ha det så får han väl det, så länge han stannar på ryggen.   jocke har gått och blivit konstig också.. vet inte hur jag ska lyckas att utveckla det till något intressant men, tänkte bara informera om läget.  nej, ska avsluta mitt bloggskrivande och göra något annat.

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Zazzelito

Tack Saga:)

2008-04-28 @ 17:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0