i wouldn't smile for you

vill vara trött nu, förstår inte varför det ska vaar så svårt för just mig att vara trött på kvällarna, har alltid varit det annars.  men nu är det som det är.. kan inte göra någonting åt det.  idag har joline och jag börjat på vår raket på tekniken (= blir så bra så.. sen har vi dansat foxtrot på idrotten, marcus o jag funkade inte så bra ihop.. hans huve var i ungefär navelhöjd på mig, inte så lyckat. efter skolan drog jag hem och satt av tid framför datorn. sen frågade albin om jag ville med ut o köpa glass.. det ville jag, så han kom och hämta mig och han köpte glass, inte jag (= sen va vi ute o gick lite bara.. sen gick ja hem och joline kom hit, vi åkte o handlade med pappa och sen hem hit tillbaka och rakade varandras ben x]  va ute och gick lite, hämtade min cykel hos mormor o morfar. nu sitter jag i min säng med en toning i håret, kommer förmodligen inte att synas.. men ville bli av med färgen och blir det fint är ju det bara ett plus.. ligger och läser lasses bok nu för säkert tionde gången, fast för första gången på internet dock.    nej nu ska ja duscha o sova, blir en lång dag imorn (=



"Vi svävade över Stockholms öar blänkande i gatljus och jag kände att jag skakat av mig motståndarna, skolväsendet och dom utstakade vägarna. Vi var en egen maffia nu. Inga banker, inga kreditkort, inga register, inga chefer. Vi skulle leva av lust, ångest, passion, kärlek, musik och brustna hjärtan. Vi hade solen i ögonen." - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0