i love the rain the most.. when it stops.

har precis varit ute och gått, eller kom väl hem för en kvart sen eller något.. vanliga tråkiga vändan. pekås, hagforsvägen, blinken, storgatan, villavägen, reningsverket, skålviksvägen, hem..  eller idag gick jag hem till mormor, hade beställt lite grejer som hade kommit (= stannade väl där i en halvtimme eller nått.

när jag kom hem idag, satt pontus och viktor (aka my name is onas) vi köksbordet och såg pillimariska ut. gick upp på mitt rum och skulle sätta på tvn, då hade dom dragit ur varenda kontakt i mitt rum och i sängen hade dom slängt ut alla mina underkläder och sprutat tonvis med tanthårspray på.. väldigt mysigt att veta att onnis har vart bland dom och rotat tycker jag.      

sitter och väntar på att jag ska få titta på klass 9a.. har en hemlig förälskelse på johan eller vad nu den blonde heter.. sen blir det förmodligen scrubs.. eller om det fortfarande går, tycker det har varit lite väl lite sånt ett tag :)
usch, är inte ett dugg trött.. när jag vill vara det.      

///


image22
lars winnerbäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0