he's not the good kind.

mmmmmormor.. tycker så mycket om na (:  idag har vi, som ja sa tidigare, varit på smyckesparty [: mormor köpte ett halsband o örhängen till mig :P  sen hade vi beställt en vit kläning o lite andra saker som hade kommit =] så nu är jag glad.   sen har jag o joline stått på mana och gjort the skier och ropat på indianer.   

farmor berättade för mig igår att farfar o hon kanske ska flytta till kina i ett halvår för att farfar ska jobba där, usch.. de vill ja inte. tycker om att ha dom på gångavstånd. hoppashoppashoppas att det inte blir nått.. eller det är väl kul för dom, men inte för mig. nej, ska sluta tänka på det. det får bli som det blir.

nej, nu ska ja duscha.. så jag kan sova länge imorn (=

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0