don't kill me tonight

 helgen har vart grym, vill inte att den ska ta slut..  

fredag: va hemma och drygade hela dagen, duschade typ sju ggr eller nått för att det var så kallt. senare på kvällen åkte jag hem till tony och satt där.. halvsov och kollade på någon grymt invecklad film på svt1.  kom hem och bråkade med pappa, men ingen av oss orkade vara arg så vi började bara skrattade ist =)
lördag: anna kom hit, vi hade kommit på att vi skulle gå och sola.. men sen kom vi på att sjukhuset brukar vara stängt på lördagar, så det skulle förmodligen vara låst.. men det stoppade inte oss.. tänkte att vi kan ju iaf gå dit och kolla. och visst var det öppet.. men då kom ju nästa problem, vi fick inte igång det.. anna låg där som en liten sill inne i solariet och hur många knappar jag än tryckte gick det inte att få igång..  pengarna tog slut så vi bestämde oss för att gå och fika och växla till oss pengar. men halvägs till telehuset ringde pappa och va sur och sa att jag var tvungen att komma hem och äta, skitkonstig var han.. gick iaf hem till farmor och åt mat, hem och hämtade mera pengar och tillbaka till sjukhuset. nu funkade det iaf. efter det gick vi och fikade, sen till dompan och sen hem om jag inte minns fel. joline kom hit ett ag, gick en kort promenix. sen skulle vi kolla när annas buss gick hem, då ser vi att den går över exär och att det skulle ta typ en timme. så då stannade hon kvar hos mig ist. låg uppe och var övertrött hela natten( läs; till halvtre)
söndag: anna och jag gjorde pannkakor till frull, i brist på annat. sen låg vi och sjöng kärleken är evig tills hon åkte hem. då gick jag till farmor och åt.  joline ringde så vi tog en promenad.. satte oss vid bänken nere vid wanjas/madson.  pelle kom och var dyngrak, och konstig. var väl helt okej ett tag, han fick väl sitta där och va konstig om han vill. men sen började han va konstig, sa typ att vi var gay och frågade om vi ville ha knark och grejer. skrek saker efter nåra utlänningar. sen gick han mot oss och vi reste oss och skulle gå därifrån. men då tog han tag i joline och ryckte till så att hennes merflaska flög bort i stöll. hon tog sig väl lös och vi gick därifrån.. och rätt som det är så kommer merflaskan farandes i luften jämt bredvid oss.. då har pelle kastat den där efter oss.. jag skrek nånting efter honom och det var inte mer än det.. men det var jobbigt, blev lite nervös ett tag.( pelle heter egentligen något annat XD)     sen gick vi iaf hem till joline och bakade och lyssnade på michael jacksson (: sen åt vi ostfralla, pommesblabla och jordgubbar, sen gick jag hem men gick dirket ut och gick i en och en halv timme.. gött att rensa huvet lite. oj, vilket långt inlägg det blev.. men hade iaf kul när jag skrev det.  nej, nu ska jag försöka göra mig redo för att sova.. är trött som en gris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0