..bara om hon låg har tätt intill mig.

vet inte riktigt vad jag ska skriva här... kan berätta att jag idag har luggit inne på mitt rum och ätit sånt som jag inte ska. men orkar inte bry om vårt lilla vad längre, idag hade jag tråkigt så jag åt choklad o chips.. det är inte värrre än så.     har också lyssnat igenom massa gammal musik och suttit och funderat [: kom fram till att det endast finns tre män i mitt liv, tre möjliga kandidater till min framtida man, haha.. som sagt så hade jag väldigt tråkigt. okej, kom iaf fram till att johan persson (spelar massa instrument i bla hovet, peggylejonhjärta) för att han är liten o spinkig och för att han spelar piano och munspel som en gud.. dessutom har han redan ett öga för mig. sen har vi ju jesper anderberg (spelar keyboard i the sounds) för att jag inte har någon speciell anknytning till honom utan såg honom på pier pressure och föll pladdask [= för att han är söt som en semla. sen har vi ju mannen med stort m som ni som känner mig redan vet att det är min ultimata drömmake. jag känner honom inte, har träffat honom irl i max fem minuter utan att lyckas klämma fram ett ord. men ändå, så kan jag med handen på hjärtat säga att jag älskar honom x] och jag menar så klart lars winnerbäck.    så om ni nu, johan, jesper eller lars läser min lilla blogg så är det bara varsågod att börja slåss om vem som ska vinna mitt hjärta på riktigt.  haha, sitter och skrattar åt mig själv bara för att jag är så övertröttis.. hatar att vara ensam och övertröttast. men tur att jag har min humor att roa mig med för i det här tillständet kommer jag aldrig lyckas sova.



image24
jesper anderberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0