and put a smile on my face

inte skrivit här på ett tag.. haft mycket annat för mig.. eller så har det krånglat så jag har inte kommit in på det =)
i onsdags hade vi nationella i engelska, fantasin tröt som vanlig så valde att skriva enn liten solskenshistoria om min dator och jag. på kvällen var joline och jag ute och gick.. i torsdags var jag och städade på mitt såkallade jobb. sen gick jag ut och gick med tony i många timmar. fredag, igåralltså. var hemma efter skolan, städade och tvättade massa. sen gick jag ner till farmor och snosade med stina och laddade ner musik till idah och petter. joline kom dit och vi hade planerat att sälja nötter, men efter två nej av två gav vi upp och gick ut och gick en kortis. sen gick vi hem till mittt.. skulle gärna berätta vad som hände, men det är sekretessbelagt och jag har tystnadsplikt. tack gud för läkarboken. idag har min pappa och jag vart i karlstad. var där en timme för tidigt så vi fikade med munk och dom, minns inte vad dom hette. nathalie och nått (:  sen gick vi till tingvalla och lyssnade på nån tant som pratade om språkresan i två timmar... sen gick vi till mitticity och åt mat. sen åkte vi hem.. mer än så var det inte.   nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska klä mig i för nånting. ska på fyrtioårsgrillfest. inte ett dugg pigg på det faktiskt, men man får väl offra sig (:  imorn blire mys.. hopppas jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0