vi lär oss av varandra.

jaha, e så jävla lett jämt nu.  kunde inte sova på hela natten mellan torsdag och fredag.. pappa blev assur för att jag var sjuk, som om de va mitt fel. gick iaf inte till skolan, hela halsen va helt svullen så kunde inte äta eller dricka nått, piss jobbigt. sov iaf till typ fyra sen kollade jag på lite filmer och så, klockan nio duschade jag och somnade. typ halv tolv ringde fredrik och väckte mig, sen kunde jag inte sova. typ fem orkade jag sova. vaknade typ tio och då kollade jag på trav i x antal timmar.. sen ringde mormor så dom kom och hämtade mig så jag kunde få titta på mtv och grejer eftersom min söta lilla pappa typ blivit amish eller nått och tagit bort alla kanaler. mormor gick och köpte mjuklass till mig och hyrde djävulen bär prada.. sen blev jag ganska pigg. tänkte att jag isåfall kunde jag ju åka till sunnemo ändå. men tyvärr så ville inte faderamish det.. så då blev det inte så. jag va asarg och satt hemma hos mormor och morfar och kollade på sommarkrysset och vincent eller vad det hette.. yhea, vilket liv man har! kom precis hem därifrån och fick typ återfall och va tvungen att ladda hem massa kentlåtar, skitsjukt.har inte lyssnat på kent på flera år (;  funderar faktiskt på att lägga mig och sova så det kan bli morgon nån gång. har så himla tråkigt.. jag behöver få tillbaka  det lilla sociala liv jag hade för nån dag sen.. får panik av att inte kunna prata med nån. men vi hörs, herra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0