jag blir svag, jag blir rädd att nånsin förlora dig.

jag hatar verkligen internet, just nu iaf. typ i januari så gjorde jag en blogg.. en som denna. men orkade aldrig använda den. så idag när jag satt här ensam hemma och tråkade tänkte jag att det kanske e dags att bli lite mer seriös med den och började fixa till den.. men tror ni det funkade? nej! så jag har suttit hela dagen och försökt att få till den. tillslut blev jag så lett och tog bort hela skiten och gjorde en ny. som funkade perfekt. nästan. så iaf nu ska vi se om jag orkar skriva i denna blogg istället. men de blir nog inga problem tror ja. skulle sitta och skriva blogg hela dagarna om jag kunde. jag e typ beroende av att skriva. men de e väl inget fel med det. idag stannade jag hemma från skolan. det fanns faktiskt ingenting som kunde ge mig nog med motivation för att orka ta mig upp ur sängen imorse. jag låg och sov till typ elva. sen kollade jag på miffo. va tvungen att se den två ggr.. för jag somnade hela tiden och jag ville inte missa nått (: sen lagade jag våfflor. de va jävligt gött, funderar på att göra lite till snart. satte jag mig vid datorn ett tag, joline ringde och hon höll på att laga korv och mos, då blev jag oxå hungrig så jag gjorde mos. de va oxå väldigt gott. sen la jag mig och kollade på farlig sanning, men jag tror jag somnade för jag minns ingenting av den (: sen hamnade jag här.. och kämpade med min blogg som äntligen e klar (eller, den får vara klar så länge.. tills jag orkar bråka med den igen)  jag känner mig jävligt ensam jämt nu, jag tor inte att nån e hemma och jag har väldigt tråkigt. tror jag ska spela pinball nu när ingen e hemma.. för då gör det ju inget när jag blir förbannad när jag dör (x .. nejda, så dålig förlorare e jag faktiskt inte. nejmen man kanske skulle ge sig på att göra våfflor igen då, innan lost börjar .. vi får se hur det blir. 


denise&jag på valborg. vi passar så bra tsm (=

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0