i skuggan av din stolthet, ska jag resa mig och gå.

f u c k.  jag e astrött, på mig själv.. vet inte vad det är med mig, jag får inte tänka såhär! jagfårintejagfårintejagfårinte. uschåfyåblä.. nej, nu ska ja tänka på nått annat. onsdag imorn, likamed ta-igen-dag.. ska ha slöjd två timmar men va ändå tvungen att laga mat. myckörk. sen ere torsdag. speedway eller bio?  ingen aning. sen ere ju faktiskt fredag, äntligen!  dör om jag inte får helg snart. (: behöver prata nu oxå, inte om nått spec. bara prata. fem dagar hemma i min säng ensam... ni kanske förstår. funderar på att slå en pling till sjöström och kolla läget lite, de va så himla läge sen jag snackade med henne.. fast hon e ju sjuk, då ringer jag säkert och väcker henne.. aja, vi får la se.. ska iaf bege mig nån annanstans och inte häcka vid datorn längre. SNOS!




imorse vaknade jag 8.45 av att jolin skickade sms till mig. tror att det är första gången jag inte har vakanat av att mobilen ringer 6.25. konstigt. ringde till pappa och va sur för att han inte hade väckt mig.. men han sa att jag skulle va hemma. jag åt en lallås, de plågade.. men nu har jag fått i mig lite iaf. har jämt kollat på beck och virkat.. de va mindre kul.. menmen, nu ska jag nog städa mitt rum lite.. så har jag det gjort tills imorn. solong!


det spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss. det är bortom min kontroll. du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd. min sista gnista hopp var att synas, att bli sedd. och jag glömmer bort att andas, för sex, musik och våld var det vackraste som hänt mig sen själen min blev såld. att synas utan att verka, ser enkelt ut på håll. men jag lever på impuls nu, via fjärrkontroll.. men jag sa alltid nej.  och gäst ikväll är jesus, han har kickat heroin. han läppjar på sitt glas och ramlösa blir till vin. han berättar om sina vapen, sin tid i saint-tropez, om att ge sig själv en chans, om sin nya z-3. i en värld av idioter, står han först i kön.han berättar framför kameran om hur han bytte kön, eller om nått helt annat som också e privat. om alla dom han älskat och dom han bara sög av. men han sa altid nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0